A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování by neměl být jednorázovou aktivitou, ale pravidelnou činností. Pokud se chcete o principu a základech A/B testování dozvědět více, přečtěte si tento článek.
Nejrozšířenějších typem A/B testování je testování předmětu e-mailu. Proto se vám možnost zapnout funkci A/B testování v naší aplikaci nabídne při každém vytváření nové kampaně. Pokud nevíte, kde tuto funkci najdete, přečtěte si tento návod.
Postup krok za krokem
Chcete-li otestovat jinou proměnnou než předmět e-mailu, je třeba využít tzv. skupinovou rozesílku. Postup je velmi jednoduchý:
VYZKOUŠET ZDARMA
Emailing za bezkonkurenční ceny se 100% doručitelností
v češtině, s pokročilými funkcemi, online podporou a nápovědou, která vás provede krok za krokem.
VYZKOUŠET ZDARMA