Automatizace v e-mail marketingu je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro zvyšování zapojení příjemců. Jsou to e-maily, které příjemcům nabízí ve správný čas relevantní a personalizovaný obsah. Pokud jsou automatizace správně nastavené, mohou výrazně zlepšit výkon e-mailových kampaní.
Toto jsou nejpoužívanější typy automatizovaných kampaní:
Uvítací série
Série na základě chování uživatele
Opuštěný košík
Doporučení produktů na základě zájmu
Ponákupní e-mail
Žádost o recenzi zakoupených produktů
Kampaně pro opakované nákupy
Narozeninová a výroční kampaň
Reaktivační kampaň
VYZKOUŠET ZDARMA
Emailing za bezkonkurenční ceny se 100% doručitelností
v češtině, s pokročilými funkcemi, online podporou a nápovědou, která vás provede krok za krokem.
VYZKOUŠET ZDARMA