FAQs

Chráníte se proti SPAMu?

Ano, bedlivě sledujeme, zda odesílané emaily našich klientů nejsou považovány za SPAM. Pokud narazíme na opakované porušování pravidel zasílání nevyžádané pošty, jedná se o porušení podmínek využívání ngemailing.cz a s [...]

Kdy mohu změnit tarif?

V případě změny placeného tarifu je nový tarif aktivní v dalším zúčtovacím období následujícím po zúčtovacím období, ve kterém byla změna placené varianty tarifu uživatelem objednána emailem. Pokud budete potřebovat [...]

Kdy platím za služby?

Fakturu za daný měsíc Vám zasíláme v předstihu 14 dnů a se splatností 14 dnů. Máte tedy dostatek času ji uhradit. Dnem úhrady se bere datum, kdy jsou peníze připsány [...]

Jaká je doručitelnost e-mailů?

Používáme nejkvalitnější serverová řešení pro odesílání e-mailů na trhu. V záloze máme několik dodavatelů pro případ, že by některý z nich nefungoval na 100%. Doručitelnost je tedy jedna z nejvyšších [...]

Přejít nahoru