Míra otevření a míra kliknutí patří ke klíčovým metrikám, pomocí kterých lze měřit úspěšnost a efektivitu e-mailových kampaní. Statistiky kampaně však mohou zkreslit „falešná“ otevření a kliknutí – tedy akce prováděné roboty za účelem identifikace potenciálně škodlivých e-mailů. Aby bylo možné tyto „falešné“ akce vyfiltrovat, můžete při nastavení kampaně využít novou funkci Chytré sledování (Smart Tracking).
Již dříve bylo možné přeskočit záznamy akcí, které mají na svědomí roboti. Nová funkce je však spolehlivější a účinnější.
Nastavení chytrého sledování
Funkci chytrého sledování můžete zapnout ve druhém kroku při vytváření nové kampaně. V části Možnosti sledování kampaně najdete dvě nové možnosti (viz obrázek):
Ve výchozím nastavení jsou funkce chytrého sledování vypnuty. Pokud chytré sledování povolíte, systém se bude učit na základě různých sad pravidel a nebude zaznamenávat akce, které těmto pravidlům odpovídají. To povede k přesnějším výsledkům kampaní.
Pozor! Abyste neskončili v seznamu ignorovaných, vyčkejte alespoň 30 sekund od okamžiku odeslání kampaně, než
e-mail otevřete nebo na něj kliknete. Vyvarujte se také opakovaných otevření a kliknutí v krátkých časových úsecích.