A/B testování přes skupinovou rozesílku
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
E-mail marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pomáhá budovat jejich loajalitu, zvyšovat prodeje i povědomí o značce. To platí v případě, že dodržujete určité zásady [...]
Předmět a preheader zásadně ovlivňují míru otevření Vašich kampaní. V dnešní době jsou e-mailové schránky zákazníků zaplaveny desítkami e-mailů denně a spousta z nich není nikdy otevřena. I proto je [...]
A/B testování emailových kampaní je jednou z nejúčinnějších metod, jak optimalizovat e-mail marketing a zvýšit jeho výkon. Tato metoda umožňuje porovnávat různé varianty kampaní a zjistit, která varianta funguje na [...]