10 nejdůležitějších metrik v e-mailingu
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
Pro úspěšnost e-mailových kampaní je klíčové, aby šablona e-mailu byla optimalizovaná pro maximální doručitelnost a co nejvyšší míru otevření (open rate) a prokliků (click rate). To vyžaduje vhodnou strategii, [...]
Správné nastavení domény je klíčové pro udržení dobré reputace domény a pro lepší doručitelnost e-mailových kampaní. Mnoho poskytovatelů e-mailových služeb kontroluje, zda jsou ochranné mechanismy správně nastavené – pokud [...]
Pro správnou doručitelnost je nutné od února 2024 nastavit následující DNS záznamy - zkontrolujte, zda TXT záznamy máte nastavené, pokud nikoliv, doporučujeme je v nastavení vaší domény vložit: v=spf1 [...]