10 nejdůležitějších metrik v e-mailingu
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
Důležité zásady E-mailová komunikace je v současné době jeden z nejčastějších způsobů předávání informací a pro mnoho lidí, především podnikatelů, je tento komunikační kanál klíčový. Jak ale napsat e-mail tak, [...]
https://youtu.be/faB9TkIz1sg V této části manuálu se podrobněji podíváme na tvorbu formulářů. Ty se budou zobrazovat na Vašich webových stránkách, skrze které se uživatelé budou moci přihlašovat k odběru. První [...]
V tomto návodu se podíváme na šablony seznamu, díky nimž budete odběratelům automaticky zasílat emaily s potvrzením odběru novinek, ukončení odběru apod. https://youtu.be/fcnJJrkUT_Y Zobrazení a úprava šablon Otevřete si svůj [...]
https://youtu.be/LDeH2f5pSUg Odhlášení z odběru V tomto článku se dozvíte, jak přidat možnost Unsubscribe do Vaší e-mailové šablony, aby se Váš odběratel mohl úspěšně a snadno odhlásit z odběru. Unsubscribe [...]