A/B testování přes skupinovou rozesílku
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
E-mail marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pomáhá budovat jejich loajalitu, zvyšovat prodeje i povědomí o značce. To platí v případě, že dodržujete určité zásady [...]
A/B testování emailových kampaní je jednou z nejúčinnějších metod, jak optimalizovat e-mail marketing a zvýšit jeho výkon. Tato metoda umožňuje porovnávat různé varianty kampaní a zjistit, která varianta funguje na [...]
V tomto článku si ukážeme, jak pracovat se statistikou kampaně. Jako první krok si vyberte kampaň, kterou chcete vyhodnotit. Adresáti V první části statistiky je vidět základní přehled kampaně, jako [...]