A/B testování přes skupinovou rozesílku
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
E-mail marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pomáhá budovat jejich loajalitu, zvyšovat prodeje i povědomí o značce. To platí v případě, že dodržujete určité zásady [...]
Atraktivní předmět e-mailu je klíčovým faktorem pro zvýšení šance, že příjemce zprávu otevře. Sepsali jsme proto pro vás několik tipů, jak napsat přitažlivý a efektivní předmět e-mailu. Ten je [...]
Předmět a preheader zásadně ovlivňují míru otevření Vašich kampaní. V dnešní době jsou e-mailové schránky zákazníků zaplaveny desítkami e-mailů denně a spousta z nich není nikdy otevřena. I proto je [...]
V každé databázi se nachází kontakty, které jsou dlouhodobě neaktivní a mají negativní vliv na míru prokliku i otevření. Ještě před tím, než tyto kontakty z databáze odstraníte, je [...]
Autorespondery jsou e-maily, které jsou automaticky rozesílány odběratelům daného seznamu na základě určité podmínky. Jde například o: potvrzení registrace, upozornění na nedoručení e-mailu, kliknutí na odkaz v předchozí kampani, ale [...]
Chtěli byste svým odběratelům pravidelně zasílat přání k narozeninám? Pojďme se podívat, jak na to. Ve 3 krocích si vysvětlíme, jak provést nastavení seznamu odběratelů a jak vytvořit opakující se [...]
A/B testování emailových kampaní je jednou z nejúčinnějších metod, jak optimalizovat e-mail marketing a zvýšit jeho výkon. Tato metoda umožňuje porovnávat různé varianty kampaní a zjistit, která varianta funguje na [...]
V této chvíli byste již měli ovládat Seznamy a Šablony. S těmito znalostmi již dokážete vytvořit svou první e-mailovou kampaň. V tomto článku se dozvíte, jaký je rozdíl mezi standardní [...]
V minulém článku jsme si ukázali, jak kampaň vytvořit a jaké zvolit nastavení. Nyní se v dalším kroku podíváme na to, jak nastavit šablonu, kampaň úspěšně odeslat a jaké statistiky [...]